Nocturnal
Ebedi Alev'in kadim askeri, adanı karanlık sisten kurtarmak için kardeşlerine ne olduğunu öğren. Gizemli bir sis adayı sarmış durumda ve seni gördüğü anda peşine düşüyor. Kaynağını keşfetmek ve buna bir son vermek için sisin içine ilerle. Hedefine ulaşma yolunda sana engel olacak zorlu ve çeşitli düşmanlarla mücadele et. Hız yarışı seçenekleri mevcut. Hız yarışı süreni geliştirmek için bunları seçebilirsin.