No Straight Roads
Wan Hazmer (Final Fantasy XV) ve Daim Dziauddin'in (Street Fighter V) yarattığı muhteşem aksiyon-macera oyunu NO STRAIGHT ROADS'ta kendi rock grubunu kur ve EDM imparatorluğuna son ver! Müthiş müzikler ile ritim yüklü üçüncü şahıs savaş aksiyonunu bir araya getiren bu heyecan dolu macerada, Vinyl City'yi keşfet ve 'NSR'nin baskıcı EDM imparatorluğuna karşı mücadele et!