No More Heroes 3 Windows
No More Heroes 3, sadık ışın katanasını tekrar kuşanarak galaksinin en ölümcül on savaşçısıyla çarpışan otaku suikastçı Travis Touchdown'ın hikâyesini anlatır. ■Coşkulu Savaş Travis'in ışın katanası ile kombo üzerine kombo yap ve eşsiz hack and slash türü aksiyonu deneyimle.