Nitro City Racing
Trafikten sıyrıl, hızını koru, sokak yarışının heyecanını iliklerinde hisset! Motorunu çalıştır ve yüksek tansiyonlu arcade tarzında sokak yarışının heyecanını yaşamaya hazır ol! Aracını seç ve özelleştir, trafikte ustalıkla ilerle ve yüksek tempolu yarışlarda sürüş becerilerini sınırına kadar zorla. Nitro City Racing, türün klasiklerine bir saygı duruşu niteliğinde; gerçekçi fiziği sezgisel kontrollerle birleştiriyor ve odağına sadece hızı alan, tekrar oynanabilirliği yüksek modlar sunuyor! Pistini seç, engellerden kaç ve zafere giden yolda maksimum hıza ulaş. Kariyer modunda görevleri tamamla, Tek Yön modunda bir noktadan diğerine hızla sür veya Serbest Sürüş modunda özgürlüğün tadını çıkar; ilerledikçe ek modların kilidini açabilirsin. Görev istatistiklerini takip et, kazandığın paralarla aracını geliştir. Sokaklara hükmetmeye hazır mısın? Bu oyun ve içeriği, otomobil üreticileri veya motorlu araç müsabakaları tarafından yetkilendirilmemiştir ve bunlarla herhangi bir ilişkisi yoktur.