Ninja Skin
Bu indirilebilir içerik, oyunun kahramanı Lea için görünüm alternatifi sunar. Oldukça havalı görünmenin dışında pek bir fayda sağlamaz. Bu içerik Indiegogo destekçilerine ödül olarak verilmişti ve artık satın alınabilir. Ninja Görünümü gayet havalı. Bu kadar.