Nightmares from the Deep 3: Davy Jones
Fantastik korsan oyunu üçlemesinin son bölümünü oynayın! Davy Jones ve onun hortlak mürettebatı müze sorumlusu Sarah Black'i kaçırıp kızı Cory'i karanlık bir anlaşma imzalamaya zorlamak için bir kez daha ortaya çıkıyor. Corey'i kurtarmak için Sarah gizemli yerlerden geçecek, pek çok bulmaca çözecek ve Davy Jones'un adasında bulunan güzel genç bir kızın hayaleti hakkındaki gerçeği öğrenecek.