Nicktoons & The Dice of Destiny - Wardrobe of Wonder Pack
Wardrobe of Wonder Pack oynanabilir 9 kahramanın her biri için göz kamaştırıcı yeni kostümler sunarak, onların ikonik tarzlarını farklı ve fantastik bir bakış açısıyla yeniden yorumluyor. İster mistik, ister görkemli, ister şövalye tarzı olsun, her kostüm macerana yeni bir soluk katıyor. Bu yeni görünümler, kahramanlar görevlerine daha da derinlemesine daldıkça onlara ekstra kişilik ve zarafet katıyor.