Nickelodeon All-Star Brawl 2 The Elastic Waistband Costume
The Elastic Waistband, Nickelodeon All-Star Brawl 2'ye katılıyor! Bu Patrick Star kostümünü al ve yeteneklerini sergilerken tarzını da göster.