NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Electro Blitz Pack
Siyah üzerine göz alıcı neon ışıklarla süslü bir tasarım sunan Electro Blitz Pack kapsamında, dikkat çekici görünümlere sahipTop Fuel Arabası, Sürücü Tulumu, Paraşüt ve Araç Taşıyıcı senin olacak. Üstelik kendi tarzını ortaya koymak için Top Fuel Arabasını ve Araç Taşıyıcıyı, heyecan dolu galibiyetlerin sonucunda desteğini kazanacağın oyun içi sponsorlarla daha da fazla özelleştirebileceksin.