Next Up Hero
Savaş. Öl. Kazan! (Ve büyük olasılıkla bir kaç kez daha öl.) Next Up Hero, el ile çizilmiş kahramanların etrafı doğradığı, kesip biçtiği, tamtam çalıp bomerang yaparak Maceralar arasında uçup gittiği bir zindan gezinme oyunudur. Kahramanını seç ve zindanlarda gezinmeye, dolaşmaya ve istatistiklerini yükseltmeye başla. Kendini özellikle bir kahraman gibi hissediyorsan, işbirliği için bir arkadaşını davet et. Mümkün olduğunca fazla yardıma ihtiyacın olacak. Zindan Yapma Modu: Vahşi bir zindan yarat ve topluluğa bu zindanı alt etmek için meydan oku. Bu zindanı alt ederlerse, nadir bulunan bir ganimeti kendilerine alma hakları olur. Başarısız olurlarsa, hazine senin olur. Kalıcı- Kalıcı Ölüm Next Up Hero'da ölüm o kadar kalıcıdır ki yarattığın "eko" bir sonraki oyuncunun yükselmesi için kalır. Next Up Hero'da insanlar çokça ölür, bu nedenle en fazla 20 YZ takipçisini yeniden diriltebilirsin! Karıştırıcı Etkileşimi Etkin: Burada Kahraman Karıştırıcı Etkileşim tarafından güç verilen Düşmana karşı. Seyirciler eko ordusunu kontrol ederek kahramanın hayata kalmasına yardımcı olabilirler veya düşman gücü ile oyuncuyu yavaşlatabilir veya dondurabilirler.