New Crops, Fish, and Recipes Pack
Çiftçilik Yap, Balık Tut ve Mutlu Ol! Yeni Ekinler, Balıklar ve Tarifler Paketi ile usta bir çiftçi, şef ve balıkçı ol! 12 yeni tohum türünün (4 ekin ve 8 çiçek), 6 yeni balığın ve 15 yeni tarifin kilidini aç!