New Adventures Expansion
Bu eklenti, erişebileceğin görevlerin sayısını ikiye katlar ve ilk oyundaki karakterlerle ilgili yeni hikâyeler içerir. İki yeni hikâye tabanlı kısa seferi keşfet, 20’den fazla özel günlük görevi tamamla ve Spaceland hikâyesinin gizli sonunu ortaya çıkar. Ana Spaceland oyunu gereklidir.