Neverwinter: Uprising Lancer Pack
Uprising Lancer Paketi ile Gith'in yanında savaşa gir. Gith ile Illithid yüzyıllardır süren bir anlaşmazlık içindeler ve Gith, Illithid'in güçlü bir eseri almalarını engellemeli. Bu yüzden baskıya devam etmeliler. Nişanlar ve arıtma malzemeleriyle donanımlarını yükseltmek için bu paketi satın al ve savaşı sürdür. Bu paket şunları içerir: 200 ZEN Currency 3 Legendary Insignia Choice Packs 25 Preservation Wards In-Game Title <Lancer> Bu paket hesap başına sadece bir kez satın alınabilir. Unvan hesaptaki her karakter için bir kez alınabilir. ZEN para birimi satın almadan sonra hesaba bağlanacak. Diğer paket içerikleri hesap başına sadece bir karakter için alınabilir.