Neverout
Sizi bir odaya kilitleyecek ve kaçmanıza izin vermeyecek. Hayatta kalabilecek misiniz? Ya da hiç dışarı çıkabilecek misiniz? Tek seçeneğiniz bir sonraki odaya giden yolu bulmak - ama dikkat edin, çünkü birçok tuzak sizi bekliyor. Güzelce hazırlanmış 60'dan fazla seviyeyi çözmek için saatlerce dolaşın. Neverout gizemli bir bulmaca oyunudur. Oyun sizi sadece tek bir çıkışı olan küçük ve klostrofobik bir odaya koyar ve oyunun eşsiz mekanikleri her duvarın zemin olarak kullanılmasına izin verir. Ağır şeylere, dev dikenlere veya elektrik çarpmasına dikkat edin!