Neva: Prologue
Beyaz kelebekleri takip ederek yozlaşmış bataklıkların derinlerine doğru giden Alba orada korkmuş, kaybolmuş ve yalnız bir kurt yavrusu bulur. Onu kurtarmaya karar veren Alba, küçük kurdun güvenini kazanmalı ve yozlaşmış vahşi doğanın içinde ona rehberlik etmeli. Birlikte yeni düşmanlarla yüzleşmek, zorlu imtihanlara göğüs germek ve onları parçalamak isteyen korkunç bir güçle mücadele etmek zorundalar. Ana oyun tamamlandıktan sonra oynanmak için tasarlanan Neva: Prologue geri dönen oyunculara daha derin bir mücadele ve zengin bir olay örgüsü sunuyor. Bu genişletmeyle eşsiz oynanış mekaniklerine sahip üç yeni konum, yeni mücadeleler, düşmanlar ve sürükleyici baş düşman karşılaşmaları oyuna ekleniyor.