Neşeli Yağmacı Zırh Seti
Restoran maskotundan çorak toprak korsanına. *Bu zırh setinin görünümü, hem erkek hem de kadın karakterlere uygulanabilir. *Bu öğe, karakterinin görünümünü değiştirir. İstatistiklerini veya becerilerini etkilemez. *Bu kozmetik zırh seti, donandığın zırhın görünümünü geçersiz kılmak için "Kozmetik" ekranında uygulanabilir.