Neon Noodles
Yemeklerin toplumu yönettiği distopik bir gelecekte yemek pişirme makineleri tasarlayın ve programlayın! Karanlık ve distopik bir cyberpunk geleceğinde yemek, zenginlik ve statünün mutlak sembolüdür. Aristokratlar, Neon Noodles isimli devrim niteliğinde bir icat sayesinde yemek konusundaki her türlü arzularını tatmin ediyorlar. Geriye kalan herkes ise artıklar için yalvarıyor. Hafızanız ve isminiz yok, bu makinede sadece bir dişlisiniz. Fakat gizemli bir mesaj, unuttuğunuz geçmişinizin kilidini açtığında sizi Neon Noodles’ın kontrolünü ele geçirip mirasınızı geri almak için cesur, gizli bir soyguna itiyor. Neon Noodles, dünyanın dört bir yanından 400 eşsiz malzeme kullanarak 250 tarif pişirecek robotik şefler programladığınız açık uçlu, mutfak temalı, makine yapma tabanlı bir bulmaca oyunudur. İlgi çekici müşterilerden oluşan bir kadrodan zorlayıcı görevler alın ve Neon Noodles’ın arkasındaki gerçeği ortaya çıkarmak için birbirinden güzel, karmaşık makineler tasarlayın. İnsanlığın geleceğini kurumsal açgözlülüğün pençesinden kurtarmak için gerekenlere sahip misiniz?