Neon Abyss - Chrono Trap
Chrono Trap DLC'si ile Neon Abyss'e yeni bir Sonsuz Mod ve Titan Chronos geliyor. Sonsuz Mod: Tüm potansiyelini sergilemek için bitmek bilmeyen mücadelelerle ve yeni elit canavarlarla yüzleş. Muktedir Chronos ile gerçekleştireceğin son savaş için çıktığın yolculuk oldukça tehlikeli! Ne kadar süre dayanabileceksin? Chronos: Chrono Trap DLC'sini satın aldıktan sonra yeni Chrono Titan ile iki farklı modda mücadele edebileceksin! Chrono Trap macerasına nasıl başlanır: Çubuğun yanında, uçurumun kenarında bir oyun modu değiştirme cihazı bulunur. Erişmek için modu "Sonsuz Mod" olarak değiştir.