Necromunda: Hired Gun - Hellhound Pack
Kontratlarını seç. Hedeflerini avla. Ödülünü al. Necromunda: Hired Gun’ın Hellhound paketi, bıçağın, kıyafetin ve köpeğin için eşsiz kozmetik ürünlerle geliyor. Paslı bıçağın ve köpeğinle onları öldürmeden önce avına korku sal. Bu gece Ölüm, kovanı takip ediyor.