NBA 2K27 Season 7 Pro Pass
Kazanılabilir 40 premium ödül içeren NBA 2K27 Season 7 Pro Pass* ile ek içerik kazan. *NBA 2K27 Pro Pass ve Hall of Fame Pass'ler ayrı olarak satın alınabilir ve ana oyun, internet bağlantısı ve NBA 2K hesabı gerektirir. Ücretli premium pass’ler, oyun oynayarak kazanılabilen ek Sezon ödüllerine erişim sağlar. İlerleme ve ödüller her Sezonun sonunda sıfırlanır. Oyunun çevrimiçi çok oyunculu mod, iletişim özellikleri ve diğer çevrimiçi özellikler dâhil olmak üzere bazı özelliklerine çocuk hesapları tarafından erişilemeyebilir. Yerel yasalar farklı bir yaş sınırı öngörmediği sürece çocuk XBOX'ta, 13 yaşından küçük oyuncuları ifade eder. Play Now, MyNBA ve The W çevrimdışı olarak da oynanabilir.