NBA 2K19
NOT: NBA 2K19 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 31/12/2020 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. DEVRALMA İLE KONTROLÜ ELİNİZE ALIN Yeni Devralma özelliğiyle MyPLAYER'ınızın basketbol potansiyelini sonuna kadar yaşayın. Daha önce sahada hiç görülmemiş özel hamlelerin ve becerilerin kilidini açın veya Takım Devralma özelliğini etkinleştirerek takımınızın gücünü sonuna kadar kullanın. MAHALLEYİ KEŞFEDİN Güncellenen Mahalle'de tek bir gün bile kaçırmak istemezsiniz. Sahada, Under Armour Cages'da ve mahalledeki canlı oyunlarda kendinizi gösterin. Yeni günden geceye geçişlerde gün doğana kadar oynayın, Jordan Rec Center'a adım atın veya heyecan verici 3'e 3 sokak karşılaşmaları için eski Ekibi bir araya getirin. MyTEAM İlk MyPLAYER kartınızı oluşturun ve çeşitli rekabetçi modlarda LeBron, Kobe ve diğer oyuncularınızla oynayın. Yeni Sınırsız modu, sınırlama olmaksızın destenizden beş kart seçmenizi ve diğer oyuncularla çevrimiçi olarak karşılaşmanızı sağlıyor. MyCAREER Mahalle efsanesinden global fenomene. Orijinal kariyer hikaye modu, Çin'den G Ligi'ne ve sonunda NBA'e olan yolculuğunuzu gösteren tamamen yeni ve kapsamlı bir anlatı ile geri dönüyor. Yıldız kadroya sahip olan bu oyunda kazancınız popülerliğinize bağlı ve yeni takım kimyası unsurları sahaya hükmetmenizi sağlıyor.