NBA 2K19 200.000 Sanal Para Paketi
Artık VC'nizi harcamak için her zamankinden fazla yol var. MyPLAYER'ınızı yükseltin, kusursuz fantezi takımınızı kurmak için MyTEAM paketleri satın alın ve çok daha fazlasını yapın! Özelliklerinizi arttırıp yeni hareketler öğrenerek MyPLAYER'ınızı GELİŞTİRİN. 2K Mağazası'nı ziyaret ederek MyPLAYER'ınızı en yeni donanımlarla ÖZELLEŞTİRİN. Paketler açıp güncel oyuncular ile NBA Efsanelerinden bir takım oluşturarak MyTEAM KURUN!