Navirou'nun Kıyafeti: Fulgur Anja Kostümü
Şunları içerir: ● Navirou'nun Kıyafeti: Fulgur Anja Kostümü Bu içerik kozmetik amaçlıdır ve herhangi bir durum avantajı sağlamaz. Not: Satın aldıktan sonra eklenti içeriğini almak için oyunu yeniden başlat. Oyunda belirli bir yere kadar ilerlendikten sonra kıyafetler, Evindeki sandıktan değiştirilebilir.