Nathan Character Pack
Basketbola olan tutkunuzu yeniden alevlendirin! Re:Union takımının lideri Nathan ile tanışın! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Nathan ‑ Nathan Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Character Pass’e sahipseniz, Nathan belirli bir puan miktarına dönüştürülür.