NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 2, Naruto'nun heyecan ve sürprizlerle dolu bir yetenek ve güç gösterisi. Aslına uygun ve sürükleyici bir anime evreninde geçen oyun, deneyimini daha da zenginleştiren yeni savaş sistemi ile seni Shippuden hikayesinin derinlerine götürecek. Omuz omuza savaşacağın yoldaşlarını seç, birlikte müthiş Özel Tim Tekniklerini kullanarak düşmanlarını yok et. Ultimate Ninja STORM 2, HD olarak yeniden düzenlendi.