NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 2
■11 oyun içeriyor! 10 klasik Namco oyununun yanı sıra daha önce batı için hiç yerelleştirilmemiş, NES tarzı “Gaplus” bonusunun tadını çıkar! (İçerdiği Oyunlar: Galaga, Battle City, Pac-Land, Dig Dug II, Super Xevious, Mappy-Land, Legacy of the Wizard, Rolling Thunder, Dragon Buster II, Mendel Palace ve Gaplus) ■Daha kullanışlı ve modern işlevlere sahip! Oyunu istediğin anda bırakma kolaylığı sunan “kaydetme işlevi” ve bölüm sonlanmadan baştan başlama olanağı tanıyan “tekrar oynama işlevi” gibi kullanışlı özellikler de dahil.