Naboo Nobility Paketi
Naboo Nobility kozmetik paketi ile galaksinin seçkin isimlerinden biri gibi görün ve simgeleşen bir çağın kraliyet ailesine saygını göster. Bu paket Kay ve Nix, ayrıca blaster, süratçi ve Trailblazer için kozmetikler içerir.