Mystic Gate
Macera ve büyük ödül fırsatı, kutsal bir geçidin diğer tarafında seni bekliyor! İnsanların dünyasında ansızın tanrılar tarafından yaratılmış esrarengiz bir geçit ortaya çıkınca maceracılar, diğer tarafta onları bekleyen sınavlarla yüzleşmek için bir araya gelir. Geçidin sunduğu zorlukların üstesinden gelmeyi başaranların en büyük dileklerinin yerine getirilerek ödüllendirileceği söylenir. Bir gezgin ve robotik arkadaşının rolünü üstlen ve geçidin ötesine geçip sırlarını çözmeye çalış! Her denemeyi eşsiz kılan, prosedürel olarak oluşturulmuş zindanlarda koş, kaç ve düşman sürülerine nişan al. Tepeden görünümlü piksel sanatı tarzında sunulan Mystic Gate, RYO unsurlarını mermi cehennemi aksiyonuyla birleştiren çift çubuklu bir nişancı oyunudur! Hayallerini gerçekleştirmek için hayatta kalmayı, kendini geliştirmeyi ve geçitteki tehlikelerin üstesinden gelmeyi başarabilecek misin? Yalnız gitmek zorunda değilsiniz. Bir arkadaşınla takım kur ve yerel eşli modda bu sınava birlikte katılın!