Mysteria Ecclesiae
Issız Sedletz Manastırı'na seyahat et ve ölümcül bir hastalığın ardındaki sırrı araştır. Yeni görevlerle, ilgi çekici karakterlerle ve beklenmedik sonlarla dolu yeni bir hikâyeye adım at. Henry, karantina altındaki bir manastırın gizemlerini çözmek için bir dedektifin yerine geçiyor; kaynaklar az ve her gölgenin ardında bir tehlike yatıyor olabilir. Gizemi çözüp salgını durdurabilecek misin? Yepyeni bir mekânı, büyüleyici Sedletz Manastırı'nı keşfet ve onun sırlarını saklayan sakinleriyle tanış. Ani bir salgın bölgeyi sardı ve hastalığın neyden kaynaklandığını bulman gerek. Çıkarım yapma ve dedektiflik becerilerini sınayacak bu zengin hikâye odaklı görev sırasında Henry'yi yönlendir, yeni bir görünümü, silahı, iksirleri ve kitapları keşfederek gizemleri çözme yolunda ilerle. Dikkati elden bırakmamakta fayda var, zira işin aslı gözlerinle gördüklerinden ibaret değil... Mysteria Ecclesiae Kingdom Come: Deliverance II'nin üçüncü hikâye genişletmesidir ve Expansion Pass ile Gold Sürüm sahiplerine ücretsiz olarak sunulur.