My Time At Portia
Portia'nın büyüleyici kasabasında yeni bir hayata başla! Komisyonları yerine getirerek, ürünler yetiştirerek, hayvanlar büyüterek ve bu büyüleyici kıyamet sonrası bölgesinin eğlenceli sakinleriyle arkadaş olarak Pa'nın göz ardı edilen atölyesini eski haline getir! Pa'nın eski el kitapçığı ve çalışma tezgahıyla toplamalı, kaynak çıkarmalı ve üretim yaparak Portia'daki en iyi atölye haline gelmelisin. Köylülerin kasabayı yeniden inşa etmesine ve onun derinliklerindeki sırları ortaya çıkarmasına yardım et. Ama hazırlan... Bu kolay olmayacak! Portia kasabası, tanışacağın dost canlısı yeni yüzlerle dolu. Arkadaşlar edin, istekleri tamamla, hediye değiş tokuş et, biriyle çık ve romantizmi çiçeklendir! Ana Özellikler: ATÖLYENİ İNŞA ET: Pa'nın terkedilmiş atölyesini Portia'daki en iyi atölye haline getir! Kaynak topla ve günlük komisyonlar ve köylü isteklerini tamamlarken üretimler yaparak yerel toplulukla bağlarını güçlendir. KENDİ ÇİFTLİĞİNİ İŞLET: Kendi ürünlerini yetiştirip onlarla ilgilen, hayvanlar büyüt ve atölyeni çevreleyen boş ormanlık alanı ilginç ve küçük bir çiftliğe dönüştür! My Time at Portia, çiftçiliğine yenilikçi bir yaklaşım katıyor ve ekici kutusu, yarı otomatik sulama sistemleri gibi özelliklerden faydalanmanı sağlıyor. Atını veya lamanı da kasabada bir gezintiye çıkarabilirsin! YARATICI OL: Binanı bir ev haline getir! Üretilebilen heyecan verici mobilyalar, dekorasyonlar ve atölye yükseltmeleriyle kendi kişisel dokunuşunu kat! Sadece harika görünmekle kalmayacak, aynı zamanda her parça karakterine istatistik desteği katacak! TOPLULUĞA KATIL: Portia'nın olağandışı topluluğunun bir parçası ol! Her birinin enerjik karakterleri, günlük rutinleri ve anlatacak heyecanlı hikayeleri olan unutulmaz yüzlerle dolu. İşe gidiyorlar, restoranlarda akşam yemeği yiyorlar, egzersiz yapıyorlar ve birçok ilginç şekilde birbirleriyle etkileşimde bulunuyorlar; hepsiyle tanışmak için zaman ayır! Kim bilir belki havada aşk kokusu vardır? KEŞFET VE SAVAŞ: Portia'nın antik harabeleri ve zindanlarının derinliklerine dal. Kazmanı ve Kalıntı Tarayıcını alıp, geçmişten kaynaklar ve hazineler ara. Bir silah kuşandığından emin ol; bu değerli ganimeti ortaya çıkarmanı engellemeye çalışacak korkunç canavarlar ve ölümcül elebaşlarından oluşan ordular var! YETENEKLERİNİ YÜKSELT: Karakterinin seviyesini maceralarında sana yardımcı olacak çeşitli yeteneklerle yükselt. Oyun tarzına bağlı olarak üretimini, savaş veya sosyal yeteneklerini artırıp artırmayacağına karar ver. VE DAHA FAZLASI: My Time at Portia'da herkes için bir şey var! Yeni bölgeler bul ve keşfet, düzenli oyun içi festivallere ve vaktini nasıl geçireceğinin sana bağlı olduğu diğer birçok etkinliğe katıl. Neden mutfak yeteneklerini bilemiyor ve lezzetli yemekler pişirmiyorsun? Birçok mini oyundan birine katılmak ister misin? Veya belki de sadece arkana yaslanıp balık tutmak istiyorsundur? Seçim senin!