MY HERO ONE’S JUSTICE
MY HERO ONE'S JUSTICE'te kendi adaletini sağla! Popüler manga ve anime serisi, bu 3D arena dövüş oyununda yüz yüze, kafa kafaya bir dövüş deneyimi sunuyor. Seçimini yap, kahraman veya kötü adam olarak muhteşem dövüş deneyimini yaşa. ・Deku, All Might, Shigaraki ve başka pek çok karakter arasından seçimini yap! ・Birbirinin eşsiz yeteneklerini kullanarak Birimiz Hepimiz İçin, Çürüme, Patlama ve benzeri başka insan üstü güçlere eriş! ・Etrafına adamlarını topla, kendi kahraman veya kötü adam takımını yarat! ・Aksesuarları kullanarak favori karakterinin görünümünü kişiselleştir ・Hikayeyi hem kahraman hem de kötü adamın gözünden gör, iki perspektifi de deneyimle. Sadece MY HERO ONE'S JUSTICE'te! ・Çevrimiçi dövüşlere katıl, liderlik sıralamasında yüksel ve dünyanın bir numaralı kahramanı veya kötü adamı ol!