MY HERO ONE'S JUSTICE 2
MY HERO ONE'S JUSTICE'i satın alanlar şu bonusları kazanacak: - Izuku Midoriya için özel kozmetik eşya seti Izuku Midoriya için özel kozmetik eşya seti bonusunun oyuna eklenmesi ileri bir tarihe sarkabilir. Önceki oyunu satın aldıysan bonusu kazanabilmek için MY HERO ONE'S JUSTICE'te kayıtlı oyunun olmalı. 3D arena dövüş oyunu MY HERO ONE'S JUSTICE'in devam oyunu MY HERO ONE'S JUSTICE 2, ilk oyunun keyfini ikiye katlıyor! Devasa arenalardaki destansı savaşlarda rakiplerinle çarpışırken karakterlerinin özelliklerinden faydalanmayı ihmal etme!