My Bakery Empire: Bake With Style DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - 26 modaya uygun gömlek - 26 şık etek ve pantolon - 15 şık önlük - 15 profesyonel şef şapkası - 15 moda ayakkabı - 52 farklı saç modeli - 26 zarif mücevher parçası - 7 büyüleyici göz rengi - tatlı süslemeleri, kıyafetler veya fırınlar satın almak için ek 6000 jeton Görünümüne ışıltı katacak 180'den fazla yeni ve büyüleyici makyaj malzemesiyle Lizzie'nin tarzını değiştirin!