MXGP 24 - 50th Anniversary Collection
Bu DLC size kask, maske, forma, pantolon ve botlar dahil olmak üzere eksiksiz bir Fox Racing görünümüne erişim sağlar. Bu görünüm, Fox Racing web sitesinde bu yazdan beri mevcut olan 50. Yıldönümü Koleksiyonudur.