MXGP 24 - 360 Seventy4
Bu DLC size kask, maske, forma, pantolon ve botlardan oluşan eksiksiz bir Fox Racing görünümüne erişim sağlar. Bu görünüm 360 Seventy 4'tür ve bu yaz Fox Racing web sitesinden temin edilebilir.