MXGP 24 - 180 Emotion
Bu DLC size kask, maske, forma, pantolon ve botlardan oluşan eksiksiz bir Fox Racing görünümüne erişim sağlar. Bu görünüm 180 Emotion'tür ve bu yaz Fox Racing web sitesinden temin edilebilir.