MXGP 2021 - Credits Multiplier
Tüm (çevrimdışı ve çevrimiçi) modlarda her yarışın sonunda elde edilen kredileri ikiye katlayarak oyun ilerlemeni hızlandırmak için Credits Multiplier satın al.