MXGP 2019 - Ultimate Fury Pack
Ultimate Fury Pack'i satın al ve iki animasyonlu özelleştirme setiyle sürücü ve motosikletinin görünümünü değiştir. Kask, maske, takım, ayakkabılar ve buzlu, şimşek efektli iki animasyonlu motosiklet görünümünden oluşan iki farklı sürücü setiyle yarışlarda tarzını konuştur.