MXGP 2019 - Twilight Pack
Twilight Pack'i satın al ve iki animasyonlu ve karanlık temalı setle sürücü ve motosikletinin görünümünü değiştir! Kask, maske, takım, ayakkabılar ve sisli, karanlık efektli iki animasyonlu motosiklet görünümünden oluşan iki farklı sürücü setiyle yarışlarda tarzını konuştur.