MX vs ATV Legends: Throwback Tracks
MX vs ATV Reflex, Alive, Encore, Untamed ve Unleashed'den 7 hayran favorisi pistte yarış! Tüm pistler güncellenen grafikleriyle, serbest sürüş ortamlarıyla, artı ekstra gündüz ve yağmurlu hava senaryolarıyla öne çıkıyor! Pistler gelecek haftalarda kademeli olarak açılacak.