MX vs ATV Legends Icon Pack
MX vs ATV Legends Icon Pack, MX vs ATV serisi geçmişindeki en büyük koleksiyon sürümüdür ve yalnızca sınırlı bir süreyle mevcut olacaktır! Icon Pack, özelleştirme paketi ve 22 ekstra piste ek olarak arazi yarışı alanındaki en iyi üreticilerden 22 OEM araç içerir. Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Polaris, Suzuki ve Yamaha! Oyunu oynamaya başladığınızda tüm 36 ekstra araç kullanılabilir olacak ve 22 ekstra pist de 2022 boyunca 3 DLC paketinde sunulacak!