MX vs ATV Legends - 2026 Triumph Loyalty Bundle
2026 Triumph Sadakat Bundle ile yarışlarını sonraki seviyeye taşı. Bu paket 4 Araç içeren tüm Triumph kadrosunu açar. Off-road yarışlarının en rekabet odaklı makinelerinden bazılarını içeren bu paketteki her bir araç, piste kendine has karakteri taşıyor. Toprakta iz bırakmak, büyük atlayışlar yapmak veya ilk virajı birinci sırada almak için ideal olan bu paket, sınırları zorlayıp galibiyete erişmek için ihtiyacın olan tüm araçları sunuyor.