MX vs ATV Legends - 2026 KTM Loyalty Bundle
2026 KTM Sadakat Bundle ile yarışlarını sonraki seviyeye taşı. Bu paket 18 Araç içeren tüm KTM kadrosunu açar. Off-road yarışlarının en rekabet odaklı makinelerinden bazılarını içeren bu paketteki her bir araç, piste kendine has karakteri taşıyor. Toprakta iz bırakmak, büyük atlayışlar yapmak veya ilk virajı birinci sırada almak için ideal olan bu paket, sınırları zorlayıp galibiyete erişmek için ihtiyacın olan tüm araçları sunuyor.