MX vs ATV Legends - 2026 Kawasaki Loyalty Bundle
2026 Kawasaki Sadakat Bundle ile yarışlarını sonraki seviyeye taşı. Bu paket 12 Araç içeren tüm Kawasaki kadrosunu açar. Off-road yarışlarının en rekabet odaklı makinelerinden bazılarını içeren bu paketteki her bir araç, piste kendine has karakteri taşıyor. Toprakta iz bırakmak, büyük atlayışlar yapmak veya ilk virajı birinci sırada almak için ideal olan bu paket, sınırları zorlayıp galibiyete erişmek için ihtiyacın olan tüm araçları sunuyor.