MX vs ATV Legends - 2025 Husqvarna Loyalty Bundle
2025 Husqvarna Bundle ile yarışlarını bir üst seviyeye taşı! Bu paket, Husqvarna bünyesindeki 12 aracın tümünü içeriyor, yani her pistte hâkimiyet kurman için tüm ekip tamam. İster hızı ister gücü ister çevikliği tercih ediyor ol, mükemmel aracı bu pakette bulacaksın!