Mutazione
MUTAZIONE, ilgi çekici kişisel dramaların da hikâyenin büyük serüven kısmı kadar önemli olduğu, bir macera oyunudur. Hasta büyükbabası Nonno'ya bakmak için Mutazione'nin tuhaf ve gizemli topluluğuna katılan 15 yaşındaki Kai olarak, Mutazione'yi keşfedin. Yeni arkadaşlar edinin, müzikli bahçeler yetiştirin, barbekü ve grup geceleri ile tekne gezilerine katılın ve herkesi, her şeyin merkezinde olan tuhaf bir karanlıktan kurtarmak için son bir ruhani yolculuğa çıkın.