Musketeer Skin Pack
Şu haline bak! İyi görünüyorsun! Silahşor paketiyle enfekte beyin ve kalpleri tek hamlede doğrayacaksın! Bu DLC şunları içerir: Başlık (silahşor şapkası). Silah (ince kılıç). Evcil hayvan (bülbül). Bu eşyalar karakterin için farklı bonuslar sağlar. Silahlar yükseltilebilir. DLC eşyaları Kovac'ın deposunda yer alan özel sandığında mevcut olacak.