Murderous Muses
Tartışma konusu sanatçı Mordechai Grey öleli bir yıl oluyor. Ölümün yıl dönümü adına, en ünlü portelerinin altı tanesini içeren yeni bir sergi açılıyor. Bu kişilerden her biri potansiyel birer şüpheli. Gece geç saatlerde suçla alakalı ipuçlarını bulmak için galeriyi keşfeden bir güvenlik görevlisini oynuyorsun. Bulmacaları çöz ve portrelere can vermek için Mordechai'ın gözünü kullan; böylece onun katilini bulmak için geçmişi geri getir... The Infectious Madness of Doctor Dekker, The Shapeshifting Detective ve Dark Nights with Poe and Munro oyunlarının yapımcısının elinden çıkan Murderous Muses, sonsuz yeniden oynanırlığa sahip, soruşturma yöntemini seçmenin bir sanat formu olduğu polisiye türünde bir oyundur...