Murder Inc (Windows)
Kaosun karanlık bir dünyasında, gerçeğin deliliğin üstündeki ince bir örtü gibi göründüğü yerde, Murder Inc’e hoş geldin — zaman ve tarzın nihai silahların olduğu adrenalin dolu bir yukarıdan görünümlü nişancı. Sen gizemli bir operatörsün, hayat ile ölüm arasındaki ince çizgide yürüyen bir anti-kahraman. Hedeflerin, şehrin pis sokaklarının labirentinden hükmeden suçlular. Ama bir püf noktası var: attığın her kurşun, yaptığın her darbe veya adım zamanı harekete geçirir. Ne kadar hızlı hareket edersen, dünya da etrafında o kadar hızlı çöker. Özellikler: - Zaman dinamikleri: Zaman yalnızca sen hareket ettiğinde akar. Bunu mermilerden kaçmak, saldırılarını planlamak ve bir blockbuster’a layık aksiyon sahneleri yaratmak için kullan. - Brutal stil: Her öldürme hız, öfke ve taktiksel hassasiyetin bir karışımıdır. - Adrenalin atmosferi: Şık piksel görseller, kalbini hızla çarptıran retro-wave müziklerle birleşir.