Murder Diaries 3 - Santa's Trail of Blood
Bu oyunda, yavaş ama emin adımlarla deliye dönen genç bir adamın anlatımını soyut bir şekilde takip ediyorsunuz. Bu, sizi doğrudan heyecan verici bir cinayet davasının ortasına götürür ve tanık, arkadaş ve akrabaların ifadelerini dinlerken bir cinayet gizemi ortaya çıkar. Tüm oyun biraz Noel aromalı - ancak kendinizi rahat hissetmeyin, oyun size hoş ve sıcak bir his vermeyecek, oyunun heyecan verici hikaye anlatımı sizi bırakacağı için sizi soğuk ve sert bir gerçekle karşı karşıya bırakacak. omurganızdan aşağı soğuk bir ürperti. Oyun, herhangi bir gerçek gerilim hayranı ve normal hikaye anlatımının ötesine geçen bir cinayet gizeminden hoşlanan herkes için bir zorunluluktur. Oyun nasıl çalışır? Yaratık gibi serbest yüzen bir hayalet olarak oynayacaksınız. Temel olarak, hikayeyi yaşayan birinin ruhu olarak. Çevreye göre çok küçüksün ve bölgede özgürce uçabilirsin. Bölgeyi keşfederek ve uçma hissinin yanı sıra nazik ama gizemli fon müziğinin keyfini çıkararak başlarsınız. Keşfetmeye başladıktan kısa bir süre sonra ilk hatıra parçasını bulacaksınız. Hikayeye devam etmek ve genel anlatımla ilerlemek için hafıza parçalarını toplayabilirsiniz. Hikaye genç bir çocuktan, onun hayatından ve her şeyin nasıl değiştiğinden bahsediyor. Heyecan verici bir cinayet gizemi olarak kurgulanmıştır ve biraz sakin ve keyifli oynanışa tezat teşkil eder. İlk seviyeler oldukça yalındır ancak ilerledikçe seviyeler daha gerçeküstü ve soyut hale gelir. Tüm hafıza parçalarını toplayarak bir bölümü bitirdikten ve bir seviyenin genel hikayesini bitirdikten sonra bir sonraki bölüme devam edeceksiniz.